Jakie koncepcje marketingowe są skuteczne dla niewielkich biznesów?
Marketing to klucz do sukcesu większości przedsiębiorstw. To silnik napędzający sprzedaż i leady. Marketing można prowadzić na wiele sposobów, ale zawsze ważne jest, aby rozpoznać swoich potencjalnych odbiorców.
Najlepsza koncepcja marketingowa dla to taka, która przemawia indywidualnie do odbiorcy. Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest tworzenie przekazów, które skupiają się na tym, czym ludzie są zainteresowani i w czym potrzebują pomocy. Bardzo dobrymi platformami prowadzenia osobistych strategii marketingowych są social media, takie jak Facebook lub Instagram, na których możesz publikować zdjęcia swoich produktów lub usług, informować ludzi o transakcjach i odpowiadać na ich pytania dotyczące produktów lub usług Twojej firmy.
Tok opracowywania strategii marketingowej może obejmować nastepujące sześć etapów:
(1) zdefiniowanie celów;
(2) zrozumienie potrzeb klientów;
(3) ocena twoich zasobów;
(4) zaprojektowanie planu działania;
(5) realizacja planu;
(6) ocena rezultatów.